نقاشی ساختمان با طرح کاغذ دیواری

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

پیوندهای روزانه

نقاشی ساختمان با طرح کاغذ دیواری

کاغذ دیواری طرحهای زیبای بسیار زیادی دارد، به همین دلیل از جمله محبوب ترین مواردی است که به هنگام بازسازی ساختمان و یا به هنگام رنگ آمیزی ساختمانها مورد استفاده قرار میگیرد و طرفداران زیادی دارد.

بعضی از افراد به دلیل هزینه زیادی که اجرای کاغذ دیواری دارد، ترجیح میدهند از آن استفاده نکنند و به جای آن از نقاشی ساختمان با غلطک که دارای طرحهای کاغذ دیواری است، استفاده کنند و بدین صورت علاوه بر آن که میتوانند در هزینه های خود به میزان چشمگیری صرفه جویی کنند، میتوانند به راحتی طرح کاغذ دیواری مورد علاقه خود را روی دیوارها اجرا کنند و دکوراسیونی شیک و زیبا داشته باشند.

در صورتی که استفاده از غلطکهای طرحدار را برای رنگ آمیزی خانه، محل کار خود و یا هر محیطی دیگر انتخاب کرده اید، با ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نکات استفاده از این روش به صورت کامل آگاهی یابید.

تنوع رنگ طرح کاغذ دیواری چگونه است؟

به دلیل آن که طیف رنگ های بسیار گسترده ای در رنگهای طرح کاغذ دیواری وجود دارد، این امکان برای شما فراهم میشود که به سادگی رنگ و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید، همچنین لازم به ذکر است که امکان ترکیب چند رنگ با یک دیگر نیز وجود دارد تا بتوانید به رنگ دلخواه خود برسید.

بنابراین هم میتوانید یک رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و هم میتوانید چندین رنگ را با یک دیگر ترکیب کنید تا به رنگ مد نظر خود برسید و محیطی شیک و دلخواه خود را به وجود آورید.

غلطک مناسب برای نقاشی ساختمان به صورت طرح دار چگونه است؟

افرادی که قصد دارند این طرح های جدید نقاشی ساختمان را روی دیوارهای خود اجرا کنند، می بایست به این نکته توجه داشته باشند که در ابتدا غلطکی با طرح دلخواه خود را خریداری کنند. پس از آماده سازی تمامی شرایط نوبت به استفاده از یک رنگ پایه مناسب روی دیوار میرسد که زیر سازی مناسبی را روی سطح انجام دهد که بهتر است برای انجام این کار از رنگ پلاستیکی و یا روغنی استفاده کنید. حتما کار زیر سازی را با دقت کافی انجام دهید تا خروجی نهایی کار شما با کیفیت و مورد پسندتان باشد.

هنگام استفاده از غلطک توجه داشته باشید که طرح دلخواه خود را به درستی روی دیوار اجرا کنید. از جمله مزایای این غلطکها میتوان به این مورد اشاره کرد که امکان باقی ماندن رد روی سطح به هیچ عنوان وجود ندارد و شما به راحتی میتوانید طرح دلخواه خود را با نهایت ظرافت و زیبایی روی سطح مورد نظر خود اجرا کنید.

هزینه رنگ آمیزی با غلطک طرح دار به چه میزان است؟

هزینه اجرای رنگهای طرح دار با غلطک روی دیوار بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، تنها نکته ای که هنگام انتخاب این روش می بایست به آن توجه داشته باشید این است که رنگی با کیفیت عالی را انتخاب کنید تا به خوبی و به راحتی روی سطح اجرا شود و تا مدت زیادی نیازی به ترمیم آن نداشته باشید.

رنگهایی که میتوانید برای این کار انتخاب کنید کاملا بستگی به سلیقه شما دارد و میتوانید از انواع رنگهای آکریلیک، پلاستیکی و روغنی استفاده کنید. پس از انتخاب رنگ تنها کافیست که غلطک را به رنگ دلخواه خود آغشته کنید و روی دیوار بکشید. هنگام رنگ آمیزی توجه داشته باشید که غلطک را به صورت مرتب روی دیوار حرکت دهید تا طرح دلخواه شما به درستی روی سطح اجرا شود.

مزیت استفاده از غلطک طرح دار چیست؟

  • استفاده از این روش به صرفه جویی در هزینه های شما کمک بسیار زیادی میکند و با قیمتی پایین تر از کاغذ دیواری میتوانید طرحی مناسب و مورد علاقه خود را در محیط خانه، محل کار و ... اجرا کنید.
  • کار با این غلطک ها بسیار راحت است تنها باید توجه داشته باشید که مرتب و با دقت غلطک را روی دیوار حرکت دهید.
  • در صورتی که کار خود را با دقت کافی انجام دهید، هیچ ردی از آن روی سطح باقی نخواهد ماند و دقیقا طرحی مانند کاغذ دیواری خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خواندن مقاله های بیشتر به شما پیشنهاد میشود که علاوه بر این وبلاگ، لوکس بلاگ رایاکو را نیز دنبال کنید.

نویسنده:

تاریخ: سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 11:43

تعداد بازديد : 75

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 44
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 70
بازدید سال : 152
بازدید کلی : 3340
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.216.32.116
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی