اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

پیوندهای روزانه

اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا

اقامت خود حمایتی، اقامت از طریق تمکن مالی، ثبت شرکت در اروپا و سرمایه گذاری از روشهای مرسومی است که برای اخذ اقامت اروپا طرفداران زیادی دارد.

نکته ای در ابتدا به صورت کلی باید مد نظر داشته باشید این است که در صورتی که اقامت کشورهای حوزه شنگن را دریافت کنید، اعتبار پاسپورت شما برای دریافت ویزای کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا، کانادا و استرالیا افزایش پیدا میکند و همچنین میتوانید به 28 کشور عضو شنگن بدون نیاز به ویزا سفر کنید و بدون محدودیت اقدام به کار و تحصیل کنید.

اقامت خودحمایتی یا اقامت تمکن مالی در یونان:

این نوع اقامت مخصوص افرادی است که بتوانند ثابت کنند که ماهانه بیش از 2000 یورو درآمد ثابت از طریق سود بانکی، سود سهام، حقوق بازنشستگی، اجاره ملک و غیره و یا مجموع آنها دارند. در واقع این افراد می بایست ثابت کنند که بدون نیاز به کار کردن میتوانند زندگی خوبی داشته باشند. خانواده هایی که قصد دارند این نوع اقامت را دریافت کنند باید 2000 هزار یورو برای خود، 400 یورو برای همسر و 300 یورو برای هر فرزند خود نیز داشته باشند.

هنگامی که از این طریق برای اقامت یونان اقدام میکنید میتوانید در مجموع 5 سال اقامت داشته باشید و پس از آن درخواست شهروندی خود را به ثبت برسانید.

ویزای طلایی و خرید ملک برای اخذ اقامت دائم به یونان:

در صورتی که توانایی خرید ملک در مجموع به ارزش حداقل 250 هزار دلار در یونان را دارید، میتوانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید و پس از 5 سال درخواست شهروندی دهید.

ویزای طلایی خرید ملک برای کسب اقامت دائم در اسپانیا

با خرید ملک به ارزش 500 هزار یورو اقامت اسپانیا را به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت مسکن های اسپانیا این مقاله از دست ندهید.

سرمایه گذاری در حوزه گردشگری جهت اخذ اقامت پرتغال

فعالیت در حوزه های گردشگری مانند ساخت هتل به ارزش 350 هزار یورو در شهرهای بزرگ و یا 280 هزار یورو در شهرهای کوچک میتوانید اقامت دائم پرتغال را دریافت کنید. با انجام این کار 5 سال اقامت دائم دریافت میکنید و میتوانید درخواست شهروندی دهید. در مدت این 5 سال تنها 1 ماه اقامت اجباری خواهید داشت.

اقامت خود حمایتی یا تمکن مالی پرتغال

این نوع اقامت را تنها بازنشستگان میتوانند دریافت کنند. متقاضی اصلی باید ماهانه 635 یورو درآمد داشته باشد و اثبات تمکن مالی به ارزش 9000 یورو برای اخذ اقامت کافی است. پس از گذشت 5 سال امکان دریافت اقامت دائم و پس از 10 سال امکان درخواست شهروندی وجود دارد.

سرمایه گذاری برای اخذ اقامت آلمان

کاری که در آلمان میخواهید راه اندازی کنید باید قابلیت اشتغال زایی بالایی داشته باشد که برای این منظور باید حداقل 400 هزار یورو سرمایه گذاری کنید. بنابراین در صورتی که قصد دارید این کشور را برای اقامت انتخاب کنید می بایست در ابتدا طرحی قوی بدون هیچ ایراد از کسب و کار خود ارائه دهید.

تمکن مالی و اقامت فرانسه

سرپرست خانواده باید 3000 یورو درآمد ماهانه و برای همسرش 1400 یورو و هر فرزندش 750 یورو درآمد ماهانه داشته باشد و به صورت کلی باید گفت که برای افراد مجرد داشتن 30000 یورو و برای افراد متاهل 40000 یورو ضروری است.

اقامت خود حمایتی و ثبت شرکت در ترکیه

شرط تمکن مالی داشتن 5000 دلار است. این کشور شرط حضور ندارد، ترجمه مدارک را لازم ندارد، افتتاح حساب بانکی و اخذ کریت کارت نیز اجباری نخواهد بود.

در ترکیه میتوانید با راه اندازی یک کسب و کار حتی در صورتی که فعالیت نداشته باشید نیز اقامت را دریافت کنید.

اقامت خود حمایتی در اتریش

این کشور شرایط بسیار سختی دارد و شما در ابتدا می بایست ملکی را اجاره کنید زیرا در صورتی که اتریش به شما ویزا ندهد، سرمایه شما سوخت میشود. از قوانین اتریش میتوان به حضور شش ماه در سال در این کشور اشاره کرد.

اقامت انگلستان با سرمایه گذاری

میزان سرمایه گذاری در این کشور دو میلیون پوند است تا ویزای سه ساله دریافت کنید که شرایط بسیار سختی دارد.

بیشتر بخوانید: خرید فرانچایز

نویسنده:

تاریخ: شنبه 4 بهمن 1399 ساعت: 13:46

تعداد بازديد : 93

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 44
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 59
بازدید سال : 141
بازدید کلی : 3329
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.17.183.24
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی