نکات مربوط به طراحی داخلی منزل ایرانی

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

پیوندهای روزانه

نکات مربوط به طراحی داخلی منزل ایرانی

از دیرباز تا کنون برای طراحی داخلی بخش های مختلف استاندارد و اصول طراحی وجود دارد و دائما در حال به روز رسانی و تغییر است. این تغییرات شامل چیدمان وسایل، نور، دکوری های تزئینی و دیگر موار است.

این تغییرات به گونه ای است که در کشور ما نیز در طراحی داخلی منزل ایرانی هم وارد شده است. از مواردی که نشان دهنده این تغییرات در طراحی داخلی منزل ایرانی است، کاربرد مصالح گوناگون است.
به طور کلی ، طراحی دکوراسیون و معماری ایرانی مخاطب خاص خودش را دارد. بعضا دیده شده است که تلفیقی از طراحی داخلی غربی با فرهنگ ما ادغام شده و چه بسا ترکیب زیبایی را رغم زده است. این را نباید نادیده گرفت که آرامش ساکنین خانه از همه چیز مهم تر است و تغییرات و دکوراسیون نباید طوری باشد که این آرامش را برهم بزند.
دلایلی که طراحی داخلی منزل ایرانی را تغییر داد
در سال های گذشته تغییراتی را در طراحی و چیدمان در منزل ها را شاهد بودیم که ازدلایل آن می تواند تفاوت سلیقه، بودجه و شریک شدن فرزندان در تصمیم گیری نحوه چیدامان دکوراسیون داخلی را نام برد. یکی دیگر از عوامل استفاده از مشاوران طراحی در زمینه دکوراسیون داخلی است.

طراحی دکوراسیون منزل
همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، شرکت های زیادی جهت طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند که به افراد مشاوره داده یا کار چیدمان وسایل منزل افراد را خودشان با اصول و قوانینی که دارند انجام می دهند. دانستن این قوانین می تواند تغییرات چشمگیری را در منزل و حتی روحیات شما ایجاد کند. به طور کلی در نظر گرفتن تمامی اصول طراحی دکوراسیون می شود به مهارت و دانش بالایی نیاز دارد.
درصورتی که کار طراحی دکوراسیون منزل خود را به شرکت های حرفه ای طراحی بدهید. قطعا از زیبایی و چشم نواز شدن منزل خود لذت خواهید برد و حتی ممکن است تعجب کنید که منزلتان تغییرات بسیار و در عین حال زیبایی داشته است. این امر کاملا نشان می دهد که طراحی کار کاملا حرفه ای، اصولی و نیازمند مهارت و دانش است.

درصورتی که می خواهید طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان هزینه کمی داشته باشد حتما باید به دنبال ایده های خوبی باشید که بتوانید با صرف هزینه اندک آن را پیاده سازی کنید.


وجود نور طبیعی در دکوراسیون داخلی به سبک ایرانی
از المان هایی که بسیار در دکوراسیون ایرانی به کار می رود استفاده از نور است که نماد سرزندگی است که بیشتر تلاش ها بر این است که به صورت طبیعی از آن بهره ببرند.
در گذشته طراحان ایرانی زمانی که منزل خود را طراحی می کردند از نورگیرهای مختلفی در سقف ها بهره می برند که با به کار گیری شیشه های رنگی نه تنها به جذابیت و زیبایی آن می افزود بلکه باعث جذب بیشتر می شد. اما برخی از منازل ممکن است که با نداشتن نورگیری طبیعی مجبور به استفاده از نور مصنوعی شوند.

رنگ ها در دکوراسیون داخلی چه نقشی دارند؟
از دیگر عناصری که در طراحی داخلی منزل ایرانی به کار گرفته می شود، استفاده از رنگ است. این رنگ ها بیشتر شامل کاشی های رنگی، ارس ها و فرش ایرانی می شود.
اگر از رنگ ها به درستی استفاده شود می تواند تاثیر خوبی در روح و روان افراد برجای بگذارد. یکی از رنگ هایی که در معماری و دکوراسیون منزل ایرانی استفاده زیادی دارد آبی پارسی نام گذاری شده است.

نویسنده:

تاریخ: سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 13:04

تعداد بازديد : 65

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 44
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 58
بازدید سال : 140
بازدید کلی : 3328
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 13.59.236.219
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی