سفر به مناطق دیدنی آمریکا

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

پیوندهای روزانه

سفر به مناطق دیدنی آمریکا

آمریکا جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دارد. اگر قصد سفر به آمریکا را دارید با ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین مکان های دیدنی آمریکا آشنا شوید.

کاخ سفید

این کاخ که سیاست مدارها در آن زندگی کرده اند، دارای رنگی سفید است و میتوان گفت که از بهترین و زیباترین جاهای دیدنی این کشور به شمار میرود و بر اساس آمارهای به دست آمده این کاخ در یک هفته حدود 30 هزار بازدید کننده دارد.

از ویژگیهای ظاهری این باغ میتوان به وجود 6 طبقه، 132 اتاق، 35 سرویس بهداشتی، 412 دروازه و 28 شومینه اشاره کرد که عمری به اندازه 214 سال دارد و بازسازی و ترمیم این کاخ بعد از هر جنگ انجام شده است.

آبشار نیاگارا

این آبشار که دارای ارتفاعی بیش از 50 متر است و بالاترین میزان سرعت جریان آب در بین آبشارهای جهان را دارد، در مرز بین کانادا و آمریکا قرار گرفته است که بر روی رود نیاگارا جریان دارد و وارد رود آنتریو میشود.

پل بلوریج

این پل در آمریکا علاوه بر آن که یک راه ارتباطی به شما میرود، تبدیل به یک مکان دیدنی بسیار زیبا نیز شده است. این جاده که مخصوص پارک ملی بلوریج است، دارای 469 مایل طول است که در طول راه شما گیاه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد و از جذابیت طبیعت این منطقه نهایت لذت را خواهید برد.

بیشتر بخوانید: امنیت در کشور ترکیه

دیوار ثور

در این منطقه چاه هایی قرار دارند که با دریا ترکیب شده اند و چاه های دریایی را به وجود آورده اند که به آنها گودال مرگ یا دورازه جهنم نیز گفته میشود. این چاه ها تنها 6 متر عمق دارند ولی به دلیل این که آب را به داخل خود فرو میبرند و مانند آتشفشان آن را به بیرون میفرستند، بسیار ترسناک به نظر میرسند. بازدید کنندگان می بایست هنگام دیدن این منطقه هشدارها را جدی بگیرند و از نزدیک شدن بیش از حد به چاه ها خودداری کنند.

پارک گراند کانیون

این پارک در دره ای بسیار عمیق قرار گرفته است و سالانه 5.5 میلیون نفر برای تماشای آن به آمریکا سفر میکنند. در این پارک میتوانید بیش از 500 گونه جانوری را مشاهده کنید که امروزه بسیاری از آنها در آستانه انقراض قرار دارند.

دریاچه تاهو

این دریاچه دارای 501 متر عمق است که به همین دلیل به عنوان یکی از عمیق ترین دریاچه های آمریکا شناخته شده است. دریاچه تاهو در مرز بین کالیفرنیا و نوادا قرار دارد و دارای آبی بسیار زلال و کوهستانهای بسیار زیبایی در اطراف خود است.

موج های آریزونا و یوتا

این صخره بر اساس مرور زمان به دلیل وزش باد به شن و ماسه ها به وجود آمده است و شکل امروزی خود یعنی ماسه سنگ را تشکیل شده است که قدم زدن و پیاده روی در این منطقه میتواند احساسی متفاوت و جالب را برای شما به ارمغان آورد. این صخره از دو قسمت موج اول و دوم تشکیل شده است که برای بازدید آن میتوانید در ماه های اوریل، می، سپتامبر و اکتبر اقدام کنید.

استخر همیلتون

این استخر در شهر آستین در ایالت تگزاس قرار دارد و در سالیان دور این استخر، به صورت غار بوده است که یک رودخانه زیر زمینی از آن عبور میکرده اما پس از گذشت چند سال به دلیل فرسایش، سقف غار فرو میریزد و شکل استخر را به خود میگیرد. در این منطقه شما میتوانید استخری با رنگ یشمی و آبشاری با طول 15 متر را شاهد باشید که در متراژ 940 متر مربع دلربایی میکند.

پارک ملی هالا کالا

این پارک که در جزیره مونی ایالت هاوایی قرار دارد، آتشفشان خاموش آمریکا است. عکاسی در این پارک طرفداران زیادی دارد و شما باید برای ورود به این منطقه هزینه ای را پرداخت کنید زیرا که حفظ و نگهداری آن هزینه های زیادی را به همراه دارد.

مجسمه آزادی

این مجسمه برای خوش آمد گویی به مسافرانی ساخته شده است که از راه دریا وارد نیویورک شده اند و در نزدیکی منهتن قرار دارد. از ویژگیهای این مجسمه میتوان به وجود 377 پله اشاره کرد که با بالا رفتن از آن شما در ارتفاع 46 متری قرار میگیرید و میتوانید چشم اندازی از آمریکا را مشاهده کنید.

بازار خیابان ملی

بازار ملی خیابان یکی از مکانهای تفریحی و پر جاذبه آمریکا است که در اطراف آن نیز موزه های رایگان زیادی قرار گرفته است.

برای سرمایه گذاری در آمریکا می بایست اطلاعات دقیقی در این مورد داشته باشید تا بتوانید موفقیت مد نظر خود را به دست آورید بنابراین مشورت با کارشناسان خبره اینوسپات در این زمینه را از دست ندهید.

نویسنده:

تاریخ: شنبه 4 بهمن 1399 ساعت: 13:48

تعداد بازديد : 93

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 44
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 82
بازدید سال : 164
بازدید کلی : 3352
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.224.214.215
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی